sign up here

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Friday, May 8, 2009

wonderpets + bas len seng


Telefon.. telefon berbunyiii…
Telefonn.. kami datangg..
Telefon.. telefon berbunyiii…
Ade haiwan dalam bahaya.. ade haiwan dalam bahaya…
Ade haiwan dalam bahaya disana..

Wonderpets, wonderpets, kami datanggg..
Membantu binatang dalam kesusahan (erk betul ke lirik aku nih)
Kami tak besar dan kami tak kuat..
Bile bekerjasama kami jadi kuat…
Heyy.. wonderpets.. Yeyyyy

Wonder pets menyelamatkan bas len seng yang di dalam ...........
(comment pleasssssssssssssssss))

Comments :

3 comment to “wonderpets + bas len seng”

apa yg aku tau pasal wonderpet adalah

APA YG PENTING...KERJASAMA....

hahahahaha...

P/S : Ada sorang budak kelas aku asyik nyanyi lagu diatas sampai aku pun terhafal sekali...

Azhar85 said...
on 

sapekah budak itu ye?? hahaha...

cakcibo IT said...
on 

aku pon lupa nak tanya sapa la budak tu....rumah dah tau dah........
bilik ja yang mana satu...

samada ada tandas ka atau tak ada tandas yang ada dua orang penghuni saja.....

hehehehehehhehehhe

ASTROWAN said...
on 

Post a Comment