sign up here

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Wednesday, April 29, 2009

knp pompuan cantik tak suka pakai tudung (request 4 azhar85)


* Dia tak nak tutup aurat... ... .

* Dia tak jaga maruah... ... ... ..

* Dia nak tunjuk kecantikan dia... ... ... ... ..

* Dia seorang yg tak pandai... ... ... .

* Dia bukan anak solehah... ... ... .

* Dia tak dengar cakap mak ayah dia... ... ...

* Dia tak hormati orang lain... ... ..

* Dia tak takut bile dier x pakai tudung orang tgk dier cantik... ... dan tak ade niat x baik... ... ... ...

* Dia nak diminati ramai laki sgt... ... ..

* Nak menyusahkan org lain... ... ..

* tak mau Dapat pahala... ... ... ...

* tak Dapat menghindari dari maksiat... ... ... .

* tak mau menjadi contoh pada perempuan lain... ... ..

* tak mahu lelaki yg beriman jer yg suke kat dier... ... ..

* tak mahu dengar Mendengar suruhan Allah... ... .

* Rambut perempuan adalah bukan mahkota baginya... ... ... jd sewenang2nye menunjuk kpd laki ... kerana jika nada menunjuk anda tidak bernilai kerana mahkota anda telah dilihat oleh sume laki... ... ... ..(kecuali kluarga)

* Dapat MENAIKKAN nafsu laki... ... .

* Sebab tak patuh pada suami... ... ...

* Sebab... ... banyak lg sebab... ... fikirkanlah. .. ... ... ..

Comments :

9 comment to “knp pompuan cantik tak suka pakai tudung (request 4 azhar85)”

Hahaha....Nie mmg kenyataan...zaman skrg bnyak wanita mcm nie...tp x semua..masih ada yg x pakai tudung tp ok...mereka nie hanya perlukan masa untuk berubah...Only time will tell...

P/S : Warning..bukan semua awek bertudung ikut peraturan2 dibawah..ada yg pakai tudung sbb di latih atau dipaksa pakai..tp sifat tetap jahiliah jgk..like they always said..tutup atas..bukak bawah..hahahaha..:)renung-renumgkan lah...semuanya bermula dari kesilapan kita sendiri.. :)

Azhar85 said...
on 

aku sekarang nak pilih pompuan pon susah....tudung bukan pilihan tapi hatila......

ehehehehehhe....

mai awek satu..........?????

ASTROWAN said...
on 

hg memilih...hahahaha...tp pilihan tak salah....cuma pastikan ianya betul...

jodoh x kemana..tp kita kena cari..huhuhu...aku nak cari lps ni hahaha..(time will tell)

P/S : Nak awek..mintak kat Caoi...dia ada bnyk kekasih gelap,kekasih di menara gading, teman tapi mesra dsbgnya..hahahaha..

Azhar85 said...
on 

caoi tak masuk blog aku....camna dia nak tau benda ni...

takpa sat aku p jumpa terus senang...
hahaahhahahaa

KLMU banyak cun2 dok malu buat apa bob nak satu bgtau aku bleh tolong adjust sorang......nak kecil pendek gemuk tembam maju lajak suma ada....

ASTROWAN said...
on 

timing x cun skrg nie...aku xadak kerja, duit dsbgnya..makan, belajar mak ayah dok support lg..mcm mana aku nak jaga anak dara org...nanti aku diketawakan org...

P/S : Aku pun masih mengharap Len Seng..xkan awek aku nak naik Len Seng jugak..hahahahaha... :)

Azhar85 said...
on 

oit2. gosip pasal aku nampak...
ohoho..nie kje korg ye.

caoi said...
on 

ini dinamakan perbincangan berkumpulan merangka budget parlimen ntah berapa tahun akan datang.....

ASTROWAN said...
on 

parlimen mane plak nie...
bek aku atur strategi bajet aku ntuk survive kt cosmo nie. dah la duit hampir kering diorg amek. laptop pon tak dapat2 lagi nie. seb bek tak jadi pindah. kalo tak aku nak tukar jd wolfverine dah nie.

cakcibo IT said...
on 

wolverine pakai tali...tergolek atas lori guna patong...hahahahahahha
pecah rumah 11-15

ASTROWAN said...
on 

Post a Comment